سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عطر دل آرای خدا
 
آقای غریبم ... سهم من در غربت شما چقدر است؟؟؟

 

                                               بسم الله الرحمن الرحیم

اندکی به وضعیتی که امروز در آن قرار داریم بیندیشید:

به اوضاع جهان بویژه جهان اسلام و بخصوص منطقه خاورمیانه، اوضاع دهشتبار شیعیان در سوریه و عراق و عربستان، عدم تحقق عدالت و برابری جهانی، فراگیری فقر و فلاکت و اعتیاد خانمان سوز در عموم کشورها، زندگی در سایه ناامنی و بی دینی و رواج گسترده جرم و جنایت، گسترش اسفبار علایق و تمایلات جنسی ناسالم، ناپسند و نامشروع و ...

و به اینکه واقعاً جهان امروز به چه چیزی نیاز دارد نیز بیندیشید:

که حتماً دیر یا زود به این نتیجه خواهید رسید که جهان ساخته ی بشر امروز لاجرم به یک انسان کامل، مدیری لایق و مصلحی دلسوز و اندیشمند نیاز دارد تا انسان و انسانیت را از این ورطه ی هولناک، که وی را هر لحظه در باتلاق خودخواهی خود فروتر می برد، نجات بخشد.

و به این نیز بیندیشید که چقدر آرام و آرمانی خواهیم شد اگر به دنیای پس از ظهور این تجلی خداوند، و این تکیه گاه قدرتمند و پشتوانه دلسوز و مهربان راه یابیم.

و در آخر و مهم تر از همه، به مدت 68 ثانیه با توجه کامل به آرزو و حاجت قلبی تان بیندیشید؛ یعنی ظهور امام زمان (ع) را ببینید و آن را از خداوند هستی طلب کنید؛ یعنی 68 ثانیه با تمام تمرکز حواس و نهایت خلوص، بازگشت این انسان شریف و کامل را از خداوند بخواهید و چنان آن را در تمام وجودتان جذب کنید و در تمام کائنات فریاد زنید که گویی ان شاء الله به زودی زود ظهور حضرت حجت، امام عصر (ع) بر زمین محقق خواهد شد.

این قانون جذب است که اگر کسی 17 ثانیه بر روی خواسته ای متمرکز شود کائنات تلاش خود را آغاز می کنند تا خواسته ی او را اجابت نمایند و اگر این مدت به 4 برابر یعنی 68 ثانیه برسد کائنات تمام نیروهای خود را برای برآورده کردن آن خواسته بسیج می کنند. آری، با صرف چند ثانیه تمرکز ناب و خلوص فکر بر روی یک خواسته یا یک سؤال ارتعاشات آن را در خود فعال می کنیم و بلافاصله قانون جاذبه به این فعال سازی واکنش نشان می دهد و هر چه بیشتر روی موضوعی تمرکز کنیم این کار برای ما آسان تر خواهد شد؛ و البته اصول آن نه در مباحث امروز علوم  متعددی چون متافیزیک و روانشناسی و خودشناسی، که قرن ها پیش توسط ائمه معصوم (ع) بیان شده است. به عنوان نمونه، به حدیثی در این خصوص اشاره می کنیم که امام صادق (ع) فرمودند:«إذا دَعَوتَ فَظُنَّ أنَّ حاجَتَکَ بالباب» یعنی «چون دعا می کنی چنین گمان نما که حاجتت بر درب خانه است» اصول کافی شیخ کلینی ج 2 ص 473 ح 1

در نگاه اول شاید این 68 ثانیه بسیار کم و ناچیز به نظر برسد؛ 68 ثانیه یعنی فقط یک دقیقه و هشت ثانیه؛ و بسیاری از افراد می گویند که تمرکز به مدت 68 ثانیه هیچ کاری ندارد؟! اما حقیقتاً تمرکز تام و مراقبه کامل بر یک موضوع کار ساده ای نیست و حتماً قبل از اجرا، نیاز به تمرین و تکرار دارد. لذا شما بایستی قبل از انجام یک تمرین 68 ثانیه ای چند نکته را در نظر بگیرید:

1-     1- تا جایی که میتوانید سعی کنید حداقل در اوایل، تمرین آن را در مکانی ساکت انجام دهید.

 -     2- هنگامی که این تمرین را انجام می دهید متوجه خواهید شد که برخلاف ظاهر ساده اش، اصلا کار ساده ای نیست و احتیاج به تمرین زیاد دارد.

3-      3- برخی خیلی زود به نتیجه می رسند و روی این تمرینات مسلط می شوند و برخی دیرتر؛ و این امر هیچ عیب و ایرادی ندارد.

4-      4- این تمرین به معنی این است که شما ذهنتان را راجع به خواسته ای که دارید کاملا پرورش می دهید (تصویرسازی در ذهن). لذا این فکر باید ملکه ی ذهن شده و ذهن شما باید آن را بپذیرد و به نوعی تبدیل به یک باور قطعی شود.

5-      5- باید آن فکر حس خوبی ایجاد کند؛ وگرنه شما تلاش بیهوده ای انجام داده اید.

 -     6- مهمترین مسئله بعد از اینکه تمرکز کردید این است که حتما در انتها با شادی و نور تمرکزتان را تمام کنید و سپس کاملا رهایش کنید.

در خصوص طرح «68 ثانیه برای ظهور» برنامه این است که:

ان شاء الله، ما می خواهیم به صورت متحد و همگانی در اولین لحظه سال نو (لحظه تحویل سال 1393) در هر جایی که هستیم، در منزل یا حرم های مطهر، رأس ساعت 20 و 27 دقیقه و 7 ثانیه، به عنوان اولین اندیشه و تفکر، اولین خواسته و حاجت قلبی، اولین فعل و عمل، و اولین گام برای امام عصر (ع) در سال جدید، کاری برای تعجیل در فرج آن امام عزیز انجام دهیم و همراه با همه همرزمان، به مدت 68 ثانیه ظهور امام زمان (ع) را در جانمان بسیار نزدیکتر از آنی که هست احساس کنیم و این را در وجودمان جذب کنیم که ان شاء الله سال جدید سال ظهور شریف امام زمان (ع) باشد.

و از همه عزیزانی که می خواهند در این طرح مهدوی ویژه ی تحویل سال شرکت کنند خواهشمندیم که اولاً اسم شریف شان را در قسمت نظرات بنویسند تا در جمع مشتاقان و منتظران مهدی فاطمه (س) ثبت شود و مانند طرح های پیشین (طرح بیعت منتظران با امام زمان (ع)، طرح حلقه های 40 نفره منتظران، و طرح سربازان ثابت قدم) بر همگان آشکار شود که چه تعداد مشتاق و منتظر، تنها در این طرح اولین آرزو و خواسته ی قلبی شان را در سال جدید، ظهور شریف امام عالمیان، حجه ابن الحسن (ع) قرار داده و آن را به تمام هستی اعلام نموده اند و ثانیاً در حد توان و امکان به معرفی این طرح در جامعه مجازی و حقیقی بپردازند و ان شاء الله اجر بی مثالشان را از دستان پرمهر و برکت امام زمان (ع) بردارند.

جهت ثبت نام در لیست  اینجا را کلیک کنید




برچسب‌ها: دستگردقداده
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/12/16 توسط ابوالفضل فتحیان دستگردی